معرفی الگوهای برتر خدمات پس از فروش توسط سازمان حمایت
مدیرکل تشکل های مردم نهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با اشاره به اعطای جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، گفت: برگزیدگان حمایت از حقوق با مصرف کنندگان به عنوان یک الگو در خدمات پس از فروش، قابلیت معرفی به همه شبکه صنعت دارند.

حسین زاده قشمی مدیرکل روابط عمومی و تشکل های مردم نهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان امروز در مراسم رونمایی از تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت : ما معتقدیم که جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان مردمیترین جایزه ای است که در حوزه صنعت معدن و تجارت و بازار در کشور طی 23 سال گذشته به بنگاههای اقتصادی و شرکتهای اهدا شده است چرا که شاخصهها و معیارهای ارزیابی در این جایزه کاملا بر مبنای شبکه مسائل مصرف کنندگان بوده و در ارزیابی این شرکتها و بنگاههای کیفیت خدمات پس از فروش به مشتریان یکی از نکات اصلی ارزیابی همواره در سنجشها قرار داشته است.
حسین زاده قشمی افزود: یکی از اتفاقات پیش رویداد بیست و سومین جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان تغییر تندیس ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان بود که بعد از یک فراخوان ارزیابی و انتخاب برترین طرح ، تندیس و هویت بصری جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان تغییر کرد و امروز با حضور معاون وزیر و مدیران سازمان حمایت و همه منتخبین بیست و سومین جایزه ملی حمایت از حقوق رونمایی شد
وی عنوان داشت : همچنین در ادامه این مراسم پوستر این رویداد نیز با حضور منتخبین این رویداد رونمایی شد.
قشمی عنوان داشت : یکی از درخواستها و خواسته های اساسی جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان اصلاح و تغییر فرآیند ارزیابی با توجه به نیاز برخی از شاخصهای کمی و کیفی نسبت به بروزرسانی، فراخوانی برای پژوهشگاه و دانشگاه کشور ارسال شد و به روز رسانی فرآیند ارزیابی را آغاز کرد و طی تفاهمنامه بین سازمان حمایت و دانشگاه صدا و سیما این تغییر فرآیند از نهم اسفند ماه سال جاری آغاز و جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان سال آینده با مدل جدید فرآیند جدید و شاخصههای به روز شده اجرا خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی و تشکل های مردم نهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام داشت : یکی از نکات قابل اهمیت در جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان هم افزایی و شبکه سازی ظرفیت همه شرکتها و بنگاههای اقتصادی حاضر در جایزه است که امروز در دهمین شورای روابط عمومی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مراسم رونمایی از پوستر و تندیس ملی، به افزایش هماهنگی و یک صدایی در معرفی نشان حمایت از حقوق مصرف کنندگان به بنگاههای اقتصادی و مردم تاکید شد.
قشمی عنوان کرد : مقرر شد اعضای کمیته شورای روابط عمومی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان از همه ظرفیتهای موجود در صنایع تخصصی و رسانههای کشور برای معرفی نماد حمایت از حقوق مصرف کنندگان به مردم استفاده کند.
دبیر جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: ما معتقدیم که حقوق مصرف کننده یکی از محور های اساسی نهاد های اقتصادی و اجتماعی کشور می باشد و مصرف کننده حق دارد خدماتی شفاف دقیق و به روز را از شرکتهای خدمات و بنگاه های تولید و اقتصادی دریافت نماید
وی گفت : جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان به دنبال معرفی برترینهای خدمات پس از فروش و برترینهای حمایت از حقوق مصرف کنندگان به کل بدنه صنعت کشور و مردم است. ما معتقدیم که بنگاه اقتصادی و شرکتی که تندیس طلایی حمایت از حقوق با مصرف کنندگان رو دریافت میکند به عنوان یک الگو در خدمات پس از فروش، باشگاه مشتریان و کسب رضایت مشتری، قابلیت معرفی به همه شبکه صنعت کشور حوزه تخصصی و مردم رو دارد و این جایزه به دنبال معرفی برترینها به مردم است.
در پایان مدیرکل روابط عمومی و تشکل های مردم نهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام داشت : زمان برگزاری همایش پنجشنبه 9 اسفند 1403 در محل مرکز همایش های بینالمللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.
دیدگاه