خانم کیدمن را کوبیده‌اند از نو ساخته‌اند/ راز تلالوی هنرپیشه ۵۷ ساله

اظهار نظر یک متخصص زیبایی درباره تغییرات ظاهری خانم کیدمن را در ادامه بخوانید.

خانم کیدمن را کوبیده‌اند از نو ساخته‌اند/ راز تلالوی هنرپیشه ۵۷ ساله

حضور نیکول کیدمن در  جشنواره فیلم ونیز  آن هم در سن 57 سالگی و نمایش فیلمی با  بازی  او که حاوی فصل های ملتهب است استانداردهای میانسالی را در صنایع  زیبایی  و  پلاستیک  به شدت تکان داده است. این که  صنعت  پرهزینه و پرسود زیبایی چگونه توانسته یک زن 57 ساله را برای چنین فیلم هایی آماده کند شگفتی کارشناسان را برانگیخته و البته گروهی نیز آن را نشانه بهره کشی هرچه بیشتر  هالیوود  از ستاره های  زن خود می دانند.

نیکول کیدمن در سال 2007 گفته بود که چهره و ظاهرش کاملا طبیعی هستند  او در آن موقع 40 ساله بود.  او در سال 2013  در یک  مصاحبه  به استفاده ناگزیر از مقداری بوتاکس اعتراف کرد و این که هرگز زیر  عمل جراحی  نرفته است .

حالا دکتر دارا لیوتا که یک جراح زیبایی مشهور درآمریکاست این احتمال را ارائه داده که در سه چهار سال اخیر به جز تزریق ماهرانه  ژل و بوتاکس در چشم و ابروها و استفاده از فیلر و بوتاکس در گونه ها و لب ها ،‌خانم کیدمن زیر تیغ  جراحی  هم رفته باشد و عمل کشیدن پوست صورت و کشیدن  پوست  گردن را نیز تجربه کرده باشد.

نیکول کیدمن از سال 1989 و از سن 22 سالگی وارد عرصه سینما شده و حالا 34 سال است که به عنوان ستاره مهم سینما حضور دارد و 5 نامزدی اسکار در کارنامه دارد و یک بار هم این  مجسمه  را در دست گرفته است او به  یمن  حفظ تلالوی ظاهری خود و البته تسلطش بر هنر بازیگری هرسال حداقل یک مینی سریال (یا سریال ) و دو فیلم را در کارنامه خود دارد و به زودی فیلم بیبی گرل با شرکت او و آنتونیو باندراس اکران خواهد شد که از قرار پهلو به پهلوی فصل های مشهور بازیگری اش در فیلم چشمان کاملا بسته خواهد زد. با این تفاوت که در فیلم کوبریک او 32 ساله بود و حالا 57 ساله ! از او سریال زوج های بی نقص هم به زودی عرضه خواهد شد.

همسر او ، کیت اوربان یک خواننده مشهور  موسیقی  کانتری است که 18سال است در کنار کیدمن حضور دارد.

منبع: هفت صبح
کد مطلب: ۱۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد

دیدگاه

تازه ها